tisdag 23 februari 2010

stuff

Brevid finns de saker som jag, om jag hade haft råd, skulle behöva inhandla när jag får CSN och lön.


Frågan är bara vad som skall prioriteras.
Jag antar att hårborsten ligger ganska högt, och sportbh.
Skor har jag, både träningskor och vinterskor. Men hur bra dem är kan diskuteras.
Osis dust it är egentligen ingen högprioriterad sak, men den gör underverk med platt hår.

Dessutom behöver jag en snygg outfit tills den 6e mars. Jag vet nästan vad jag ska ha på överdelen, men jag behöver en lämplig och buggvänllig kjol till. Blir en sväng inne i Kalmar.

Vad mycket lättare allt hade varit om man hade obegränsat med pengar.

Börjar blir sjuk också, huvudet igår och halsen idag. Vad blir det imorgon tro?
Inte bra att bli sjuk precis när en ny delkurs drar igång. Dessutom verkar det som om vi ska klara att skriva 4 STORA grupparbeten på 1 månad, varav 2 ska vara klara inom 2 veckor...

Lycka till.
CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar