torsdag 25 februari 2010

löning

Har precis betalat hyra och räkningar. Var även ner på stan och brännde lite pengar tillsammans med darling. Köpte mig i alla fall en ny sportbh och hårborste. Hittade inga vinterskor som passade, och bestämde mig för att träningskorna ännu duger till spinningen. Så istället slank de ner ett extra träningslinne som jag har kikat på ett tag, och även ett par jeans från jc för endast 299kr. Tyckte de kunde vara kul med ett par jeans som sitter kvar utan att man behöver vara och slita i dem hela tiden. Hela 2 jeansstorlekar har jag gått ner, lycklig.

Verkade vara tillfällig kjoltorka i Kalmar, så bestämde mig för att även spara in lite pengar där och låna en jättefin kjol av Linnéa. Vet inte ännu hur jag gör med överdel, kanske att jag köper något nytt. Men ska ta mig en kik på kjolen först.

Jag och Linnéa ska ha lite mat&filmmys på lördag tänkte vi.
Åt på mcdonalds idag, tog en QP cheese utan pommes med lättmjölk. Fanns tyvärr inga morötter, de gjorde mig lite sur. Hade velat ha något att knapra på till burgaren.
Nästa gång tar jag nog en cheeseburgare m sidesalad och lättmjölk.

Fick plötslig festivalkänsla, så därför kommer här lite fina bilder från Peace and love:











1 kommentar: