fredag 12 februari 2010

Delmål uppnått? Check!

Idag landade vågen på 65 kilo. Därmed är mitt delmål uppnått! Känns bra.
Nu ska jag alltså äta mina 3 påsar + lite extra mat tills måndag, då jag byter ut en påse mot ett riktigt mål mat. De resterande 5 kilona tar jag med sund mat och träning. Fast å andra sidan kan jag inte stirra mig blind på vågen när jag sätter igång med träningen, då fett omvandlas till muskler. Får damma av mitt gamla måttband och börja mäta mage, lår, rumpa/höfter, överarmar.
Mitt mål är att försöka träna 4 ggr/vecka, och sedan följa min matplan (tallriksmodellen och flera mål mat per dag, och ABSOLUT INTE hoppa över frukosten).

BEACH 2010 HERE I COME!


Har ägnat min förmiddag åt att storstäda huset. Dammat, torkat och dammsugit.
Ska svabba av golven och bädda rent i sängen, sedan är huset färdigt att intas av 10 hungriga & köpsugna tjejer imorgonkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar