torsdag 18 februari 2010

Idag

Idag är en såndär dag då allt känns helt okej. Gick upp tidigt imorse och åt en god frukost bestående av chokladmintshake & grovt bröd med kalkon och gurka. Runt 6.45 promerade jag iväg till bussen som skulle ta mig till Kalmar och den stundande tentan. Jag är ganska van att det är becksvart när jag går till bussen vid den tiden på morgonen, men imorse var det nästan ljust ute. När jag kom fram till skolan så var det, precis som jag misstänkte, strul med min anmälan till tentan. Jag hade inte blivit anmäld rättare sagt. Men efter ca 30 minuter fick jag ändå komma in och göra tentan. Tentan tog ca 2.5 timme att göra. Därefter gick jag till skolbiblioteket där jag skrev ut en retursedel för min klänning som jag skall retunera. Dessutom skrev jag ut åhörarkopiorna inför måndagens föreläsning...

nu ska jag och Hagge fixa bordsplaceringen inför hans 25 årskalas på lördag.

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar