onsdag 3 februari 2010

En bantares bekännelser

Okej okej, jag blir yrslig av promenader och av att skotta snö. Och på kvällarna blir jag lovligt sugen på maaaat. Mitt sug den här kvällen är torskbiffar, fiskpinnar, fläskfilé och till det KOKT potatis med någon god sås (morotssås, remouladsås, rosépepparsås, bearniasesås)...

Jag har haft svårt att koncentrera mig på tvprogram, men det gör väl inte så mycket kanske. Degar alldeles för mycket framför tv'n i vanliga fall. Större projekt som garderosbrensningen gick finfint! Jag upptäckte mycket gamla kläder som jag ratat, som nu hör och häpna sitter fantastic.

Fyser gör jag också.. det stod de inget om i biverkningarna. Men min svägersa frös också mer när hon testade Cambridge. Anyhow, imorgon blir det skola. Vi ska öva kartografi mellan 8-12, sedan stannar jag och tjejorna kvar och arbetar med grupparbete. Efter skolan ska jag försöka ta mig till Mönsterås och promenixa med Linnéa. Snart helg, mwhihihihi!

Nu ska jag gå och göra mig en vaniljshake. Sedan har jag ätit mina 7,5 dl för dagen.
Hoppas att jag får drömma underbara drömmar om hur jag äter mig alldeles proppmät på GOD mat... God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar