måndag 22 februari 2010

Kalaset

Lördagskvällen blev riktigt lyckad. Vi hade tre avhopp i sista minuten kan man säga, så bordsplaneringen stämde inte riktigt, men vad gör väl det?

Jag kom sist kan man väl säga, men med mig kom också maten. Jonna och Julie kom hem till mig och hämta potatisgratängen, såsen och salladen. Ett tag såg det ut som om maten inte skulle räcka till alla men tji fick jag, för vi har kvar lite mat i kylskåpet.

Det var en trevlig stämning igenom hela kvällen, ett särskilt tack till Billy och Kenny som ställde upp och spelade gitarr. Det var en riktig stämningshöjare.

Folk bjöd på sig under karaoken. Tidningsleken vanns av inga mindre än Åsa & Kim.
Och alla dansade hela natten lång.

Det var vad kan man kalla en perfekt kväll (:

Jag, Martin och vår nattgäst kom i säng cirka klockan 4 på morgonen.

Pojkarna var lite sega dagen efter. Men vi gav oss v till lokalen för att städa och väl där fick vi hjälp av svärmor, svärfar och Eva. Så med sex personer gick städningen hyffsat snabbt.

Klockan 15.00 satt jag på cykelsadeln och körde ett spinnigpass, och nog kändes det att man varit uppe sent natten innan. Det var samma pass som i fredags, men kändes 10gånger jobbigare.

Skulle egentligen varit i skolan nu, men vaknade 6 imorse med en huvudvärk som hette duga. Tog en tablett och somnade om. Vaknade vid tolv, och nu är huvudvärken så pass att man orkar stiga upp. Ska snart till Mönsterås för att fixa födelsedagspresent åt Älsklingen, vars födelsedag faktiskt är idag, 22 februari.

BYE!

2 kommentarer:

  1. det var en riktigt lyckad fest vännen! Nu laddar vi för den 6e och bugg;)

    SvaraRadera