torsdag 11 februari 2010

GrandSand

I Januari skrev jag om GrandSands überfräcka plastklockor, och idag fick jag en ljusrosa sådan av min underbare sambo och soulmate. Den sitter nu stadigt på min handled och jag vet inte om jag någonsin vill ta av mig den.



Förövrigt så har jag jobbat 3 dagar denna vecka,
måndag: 8-14.45
tisdag: 13-18 )
onsdag: 7-15.30

Idag var jag själv i skolan och efter föreläsningen satt jag, sofie, malin och elin och arbetade ihop en inlämningsuppgift som skall in nästa fredag.
Efter det fick jag skjuts av malin till maxi där jag handlade lite ingredienser till lördag. Tog en promenix till stan och thaibutiken där jag inhandlade vårrullar, soya och chilifrukter.

Ikväll har jag ätit mina 3 cambridgemåltider + lite kyckling, gurka, tomat och lite keso. Ska äta såhär över helgen och på måndag tar jag bort en påse cambridge och lägger till en måltid och en frukt istället.

Imorgon kommer Maria, men först ska jag städa och läsa 2 kap i den bok vi har seminarium i på mån.

BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar