tisdag 2 mars 2010

LET THE SUNSHINE IN

Klarblå himmel, strålande solsken med rysligt kalla vindar. Jag tackar gud att jag kollade en extra gång på termometern innan jag gick hemifrån. Tänkte först ta på mig en tshirt med stickad väst över och till de mina converse. Men besinnade mig i sista stund och drog på mig en rosa, stickad tröja och mina tråkiga gamla vinterskor. Hade cykelpremiär imorse, underbar känsla.

Förövrigt så stod seminarium om Barnets Bästa på schemat. Ett två timmar långt seminarium UTAN paus. En kopp te hade varit trevligt i de frysrum som dem kallar skola. Efter att seminariumet var klart tog jag en promenad ner till kalmar stad och lindex där jag inhandlade mina obligatoriska "dra in & håll uppe thights"!

Det första jag gjorde när jag kom hem var att ta en lång, het dusch.
Det andra jag gjorde var att göra iordning lunch.
Det tredje jag gjorde var att däcka på soffan tillsammans med min älskling framför några avsnitt two and a half men.

Nu sitter jag här och han är på träning. Imorgon ska jag på spinning, och även fixa multikort på VP så jag kan träna spinning, core, box, water workout, vattengympa, träningssimning och gym! Kort och gott, allt ingår.

Ska nog slänga ihop en smoothie, mango&banan, yum-O!
CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar