tisdag 23 mars 2010

Positivt

Jag kunde inte bärga mih utan ringde till skatteverket där jag fick ett positivt besked. Ingen skatteåterbäring alltså, utan jag får pengar tillbaka. Överraskande mycket pengar tycker jag då jag bara jobbade 9 utav 12 månader under 2009.

Imorgon är dagen före den stora redovisningen och jag skall träna hela dagen på just detta. Läsa igenom arbetet hundra gånger och skriva upp stödord så att jag vet vad jag skall säga, och sedan träna på min del av redovisningen.

Funderar fram och tillbaka på om jag skall gå på spinningpasset imorgon, jag är fortfarande förkyld. Men har ej feber eller ont i halsen, det är ju så fruktansvärt pinsamt att ringa och stryka sig från listan... Svårt beslut. Vi får la se vad morgondagen säger.

Nu ska jag krypa ner i sängen framför DH.
CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar