tisdag 23 mars 2010

snorig

Då var det dags igen, förkylningen är tillbaka med full kraft. Jobbade igår, men kände att jag inte var mitt bästa jag, och fick verkligen lov att anstränga mig för att inte låta de gå ut över barnen. Så när jag kommit hem ringde jag och avsade mig jobb denna vecka. Har en stor muntlig gruppredovinsning på torsdag i skolan, så jag måste försöka vila upp mig inför den.

Har varit inne på skatteverket.se och snurrat, men fattar ingenting så jag får vänta på pappersvarianten. Är lite nervös för restskatt, jobbade ju endast 9 av 12 månader förra året (sen började jag plugga). Känner att restskatt är det sista jag behöver.

Min älskling slamrar runt ute i köket och håller på med middag, hemmagjort mos med korv. Låter inte dumt, speciellt då jag slipper laga maten.

Snart är det dags för 1 vecka i Dalarna, LÄNGTAR <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar