tisdag 16 mars 2010

medium

De här drömmarna måste sluta. Jag går och lägger mig på kvällarna, somnar och börjar genast drömma. I mina drömmar är jag stressad, och jag befinner mig all over the place. Jag är i kalmar, borlänge, stockholm, göterborg, högskolan, min gamla gymnasieskola, jag jobbar jag pluggar. Det är alltid något på gång, och det verkar som att jag aldrig riktigt kommer fram dit jag ska och jag kan aldrig avsluta någonting. Det kommer och går en ström av människor, människor jag träffar varje dag och folk som de var år sedan jag träffade. Sedan vaknar jag upp om mornarna och känner mig helt slut och är alldelens svettig. Inte så konstigt med tanke på att min hjärna har varit "vaken" hela natten. Detta händer inte VARJE kväll, men 5 utav 7 dagar. Kan ni gissa vilka??

Är jag stressad mån tro?

Nu sitter jag i skolans bibliotek och skall ta itu med den enskilda uppgiften.
Jag struntade i föreläsningen imorse, hade huvudvärk tack vare ännu en händelserik drömmnatt. Men mötte upp min grupp och försökte dra mitt strå till stacken.

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar