torsdag 11 mars 2010

Halv 8 hos mig

Nyss gjorde jag något som fick fjärilarna att fladdra extra mycket i magen. Jag skickade iväg en ansökan till programmet "Halv åtta hos mig". Jag älskar det programmet, det ger mig ett gott skratt och man får massa tips på mat. Jag älskar båda skratt & mat, så det är ett perfekt lättsinnigt program.



Har varit i skolan idag, föreläsning och lite planering med gruppen. Resten av dagen har varit lugn med lite two and a half men och läsning av skönliterär läsning. Underbart!

Igår sökte jag sommarkurser. Tänkte på ifall jag inte får något sommarjobb så måste jag ju ha någon slags inkomst, kommer jag in på någon av kurserna jag sökt så får jag i alla fall ca tvåtusen kronor. Mer än ingenting.

NU ska jag ta en äggmacka och unna mig en kopp varm choklad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar