torsdag 4 mars 2010

Bodyart

Min söte lille kisse ligger här på vårt datorbord som en liten korv. Han är som en helt ny misse sen han började springa ute igen. Han tyckte inte om när det är för kallt, eller snöigt. Men nu vill han vara ute hela tiden, och när han väl kommer in så vill han bara mysa och mysa. Jag älskar verkligen mitt lilla hjärta!

Har tatueringslängtan. Har flera motiv som jag vill tatuera in, men frågan är vart?
Jag kan inte ha tatueringarna på alltför synliga ställen, då jag i framtiden ska jobba inom skolan.

Ska nog ta mig till Edt och bolla lite motivideér.


Var in en sväng till VFU ansvarig på skolan idag, jag pratade lite med henne om mina planer att göra min sista VFU utomlands. Gärna Australien eller kanske Thailand, nått åt de hållet i alla fall. Hon tyckte att det lät jättespännande, och bad mig att prata med 2 personer på skolan. Den ena kanske kan hjälpa mig med lite bidrag till resan och den andre är ansvarig för utlands-vfu. Jag ska själv ordna kontakt med skolan i de land jag vill vara i. Så därför är det bra att börja i tid med alla förberedelser. De kan ju tillexempel vara ett land som kräver visum, så ska jag ordna med boende, flyg osv. Hon bad mig göra lite efterforskningar redan nu, men att sätta igång ordentligt ett år innan. Så termin 5 ska jag sätta planerna i verket!

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar