torsdag 4 mars 2010

sol ute, sol inne, sol i sinne...

Ja, dagen började ju onekligen fint. Med strålande solsken för den tredje dagen i rad denna vecka. Dessvärre blev det inte mycket bättre än så.

Föreläsningen var urtråkig, och jag hade problem med att hålla mig vaken. Föreläsaren gick helt upp i sin föreläsning och drog över en kvart. Sedan fick vi tillbaka tentorna, och ett stort U stod det på min. Ajajaj, då har jag alltså fått min första omtenta. Denna kommer att äga rum lördag 17 april, historisk dag gott folk. Men värre kan de ju inte bli, så inför omtentan ska jag vara riktigt påläst och skriva VG på tentan. Därefter missade jag bussen med 4 minuter, så jag fick snällt stanna kvar i Kalmar en timma, och som avslutning på en fin dag så ser jag stora, vita snöflingor singla ner utanför fönstret!

Förhoppningsvis får jag jobb imorgon, om inte så har jag helg nu.
Söta Linnéa bjöd hem mig imorgon på middag efter mitt spinningpass,
underbara vänner man har <3

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar