söndag 3 januari 2010

...

Nu börjar nedräkningen tills verkligheten startar igen. På torsdag börjar skolan igen och man kommer in i sina vanliga rutiner. Ser inte fram emot en ny termin, en termin utan Linnéa. Jag tycker det är lite jobbigt när jag inte vet vad som väntar. En ny termin betyder väl en ny "klass" och studiegrupp, eller?

Jag är väl medveten om att det har varit dåligt med uppdatering den senaste månaden. Men det har sina förklaringar. När vi kom hem från Thailand så var mamma här, dagen efter att hon åkte hem så stack jag till Borlänge för att fira jul och umgås med släkt och vänner. Med mig hem från Borlänge hade jag Maria. Maria vinkade jag av idag och kom samtidigt fram till att ikväll är första kvällen sedan innan vi åkte till Thailand som jag och Hagge är ensamma. Det har varit en intensiv månad med andra ord.

Ni är förmodligen nyfikna på min thailandsresa, julafton och nyårsafton.
Därför följer nu 4 lite kortare inlägg med bilder som kompensation för den tid jag INTE har tillbringat vid datorn.

Jag önskar er en god fortsättning och en trevlig läsning :)
CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar