onsdag 20 januari 2010

kurslitteratur = döden

Har precis klickat hem 5 böcker för 1546:-
Och då är det bara en tredjedel utav alla böcker som jag behöver den här terminen. Fy tusan.
En sak är då säker och det är att det inte är billigt att studera. Jag försöker överleva tills på måndag, men med 0 kronor på kontot och 1 krona i plånboken går det trögt! Är Januari en lång månad eller vad? Hatar att behöva vara beroenda av att Hagges pengar, skäms varje gång vi åker till affären och vi tar för givet att han ska betala, mår dåligt över att vara skyldig honom och mina föräldrar pengar. (VARNING FÖR FULA ORD) fy fan vad skönt de kommer att vara om 3 år när jag är klar med mina studier och för en gångsskull kan skaffa mig ett jobb med en ordentlig lön.

Hoppas bara att jag (och han) orkar hålla ut och inte går under innan dess.
Och jag lovar dyrt och heligt att jag då kommer att återgälda min älskling tusenfallt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar