fredag 15 januari 2010

härliga helg

Då var första skolveckan snart avklarad, jag är en redovisning ifrån att avsluta kursen och få ta helg. Och vilken helg sedan, eftersom jag var effektiv igår och gjorde klart observationen som skall lämnas in på måndag så är jag helt skolfri. Inte ofta det händer, faktiskt första gången sedan augusti.

Den här helgen kommer att bli riktigt bra, jag känner det i hela kroppen. Hoppas att min magkänsla har rätt.

Mitt helgschema:

Lördag:
9.30-11.00 box med Linnéa
Sedan hem och äta lunch, slappa, packa ihop mina saker
och vid 14tiden tar jag bussen hem till Linnéa där vi lagar mumsig thaimat, dricker malibu/coke och lockar vårt hår och klär oss festfint. 19.05 tar vi bussen in till Kalmar och klassfest hos Jimmy & Hampus. 02.15 tar vi nattbussen hem igen.

Söndag:
får vara bakis till klockan 15.00 då det är dags för spinning, i övrigt slapp hela söndagen.
Möjligtvis någon maskin med tvätt.

Jahapp, det var de! CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar