tisdag 26 januari 2010

Som en prinsessa på ärten...

Maria fick en spikmatta i julklapp och denna tog hon med sig hem till mig när hon var här och hälsade på över nyår. Jag provade att ligga på spikmattan, både på mage & rygg och tro det eller ej men jag hade inte ont i magen på ca 2 veckor efter det. När Maria och hennes spikmatta sedan åkte hem så kände jag att jag verkligen borde införskaffa mig en spikmatta.


Idag var jag på stan med Johanna, vi kollade på skor, bikbok och åt sushi (Meny 5, 12 bitar). När vi sedan gick från Sushistället så såg jag Yantramattor hänga i fönstret på Hälsokost, dessa kostade endast 299 kr så jag smet in i butiken och införskaffade en olivgrön i stl medium. Har precis legat på den och wow vad man får igång blodcirkulationen.

Nu är jag trött och vill sova. Är förresten ledig en vecka nu ^^
CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar