lördag 19 december 2009

borta bra men hemma bäst

I torsdags kväll klockan 22.00 landade vårt plan på arlanda flygplats. För oss som fortfarande var inställda på thailandstid så var klockan 04.00 på natten. Under den 12 timmar långa flygresan fick jag feber, feberfrossa och ont i rygg, axlar och nacke. Det var jobbigt att veta att vi hade en lång bilresa framför oss. Klockan 05.00 svensk tid kom vi till nabben. Då var klockan 11.00 i thailand och jag var ju såklart pigg. Vi sextiden på morgonen somnade vi, och vaknade vid 9.00. Då hade jag 38.5 graders feber och var inte i stånd att gå till skolan.

På eftermiddagen fick jag dock pallra mig ur sängen och så tog vi bilen in till kalmar för att hämta mamma som kom med tåg från Borlänge.

Så nu är mamma här, vi har massa snö, och det snöar. Imorgon är det 4e advent och idag ska vi köpa en gran :D jag är lycklig. Fast kall ^^

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar