fredag 22 januari 2010

its just another manic monday!

Har precis ätit en hel fiskgratäng, ni vet en såndär köpt som man värmer upp i ugn. Nu är jag mättare än mättast, jag är proppmätt. Men jag är beredd att hålla med att mat generar värme. Innan jag åt var jag frusen, nu är de nästan så jag svettas lite. Är lite smått förvånad över att jag orkade klämma i mig en hel, men å andra sidan så har jag tillbringat 7 timmar i den kallaste skolbyggnaden Linnéuniversitetet har att erbjuda... varför ska alla skolor ha stora byggnader i sten? Apkalla är vad dem är.

Imorgon är det dags för tentamen i ekologi, hållbar utveckling. Jag har lite svårt att förstå vad det är jag ska plugga på så jag har gjort alla 10 testquiz, kollat upp i boken om det är något begrepp jag inte förstår, läst mina anteckningar och kollat exempeltentamen. Det får räcka. Antingen bär det, eller så brister det! Its that simple.

Handboll ikväll tydligen, det verkar inte som om det går så bra för sverige. Hör ilskna tillrop och kommentarer utifrån vardagsrummet. Skulle vilja hämta en bok att underhålla mig med, men frågan är om jag vågar mig in dit?? Ett rum fullt med arga idrottskillar som inte för sitt liv skulle förstå hur jag kan tycka att en bok är underhållande... tåls att tänka över!

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar