onsdag 1 september 2010

Aj Aj Aj

Ja jag säger då det, den här dagen börjde inte bra. Steg upp halv sju för att hinna med bussen som går halv åtta. När jag väl står vid busshållsplatsen upptäcker jag att jag glömt min plånbok med busskort i hemma i min träningsväska, så jag slänger mig på cykeln och cyklar i rasande fart hem igen. Rusar in i lägenheten, sliter åt mig plånboken och sedan cyklar jag tillbaka till busstationen bara för att finna den tom. Bussen ser jag lite längre bort på vägen... så himla nära!

Då var det bara att cykla hem igen och vänta på nästa buss. Jag har precis mejlat mina lärare att jag kommer bli någon minut sen idag, hoppas dem har överseende med det.

Så idag går jag i skolan 10-12, lunch 12-13, och sedan föreläsning 13-15 och sen är dagen slut. Härligt!

Jag måste då säga att jag och Åsa körde ett grymt gympass igår. Vi torterade våra stackars ben och rumpa så till den milda grad att dem kändes som spaghetti när vi lämnade VP. Det känns idag kan jag ju säga. Nästa gång blir det våra stackars armar och ryggmuskler som får lida. Vi kommer vara riktigt biff tills thailand :)

CIAO!

2 kommentarer:

  1. hej! :D nej det är ju inte alls speciellt långt ifrån västervik :) tänk om man själv kom bort från borlänge en dag.. det hade varit skönt! :) jaha vad roligt! vart i thailand ska ni? (: jag längtar sjukt mycket!! thailand är underbart

    SvaraRadera
  2. haha ja men hade önskat att jag var påväg att flytta hit istället för att bara hälsa på :) jo det blir ju mer att tänka på med barn, det är ju inte att söka jobb och sen flytta precis! tack! :D ja världens finaste är hon! lik pappa men söt ändå ;) haha. ok, hur många veckor blir ni där? :) (precis när jag skrivit klart kom min kära unge och raderade allt, haha!)

    SvaraRadera