fredag 3 september 2010

in motion

Dammsuga, diska, laga mat, dansa... ja jag gör allt för att hålla mig i rörelse så att jag inte fryser ihjäl här hemma.

Min käre sambo har bestämt sig för att vi inte skall slå på värmen här hemma förens den första oktober, och eftersom jag inte vet hur man gör med värme och dylikt så får jag så snällt finna mig i detta.
Dessvärre är det allt annat än lätt när man är världens fryslort!
Jag har inte alltid frysit så lätt, jag kan minnas att jag när jag var liten var väldigt varmblodig och nästan aldrig frös. Detta gäller alltså inte längre, nu fryser jag jämt och ständigt!

Lyssnar på musiklistan som jag och Martin gjorde iordning till min pappas femtioårs kalas i våras, det är en riktigt sväning playlist! Bra att dansa till.



Längtar tillbaka till olidligt varma dagar, här på Poda Beach i dec -09!
CIAO!

1 kommentar:

  1. haha ja det är samma här, frida som jag hälsar på här är otroligt trött på västervik och säger att det bara är skitsnack och sånt här, precis som jag säger om borlänge :) så jag antar att det är lika överallt. jo det blir ju varmt för dom små, men man kan ju hoppas hon har det i blodet och trivs i sitt hemland! :D och att hon kanske tycker om deras mat för våran vägrar hon äta! potatis är det enda hon tycker om.. annars får det bli välling :) jaha ok, det låter helt underbart, skulle oxå vilja åka ut till olika öar nångång! men det kanske blir när alex blivit lite äldre, är ju verkligen inte sista gången man är i thailand :)

    SvaraRadera