lördag 4 september 2010

19 grader

Vi har nitton grader inomhus och jag tokfryser. Jag har linne, fleecetröja & fleecemorgonrock på mig. Tjocka strumpor, tofflor och mjukisbyxor och ändå är jag kall. Det går ju inte att ha det såhär.

Nu har jag kommit på att när jag bodde hemma så åt jag vitaminer och vart varm i kroppen då, så nu har jag startat äta vitaminer igen. Min vän Åsa säger också att man ska äta vitaminer under alla månader som innehåller bokstaven R, alltså:
januaRi
febRuaRi
maRs
apRil
septembeR
oktobeR
novembeR
decembeR
och eftersom vi precis gått in i september så kan det vara på sin plats att börja äta vitaminer igen. Dessutom har jag en spikmatta som inte blivit använd på ett tag, spikmattan ska få igång blodcirkulationen. Att man fryser mycket kan vara ett tecken på dålig blodcirkulation. Där jag fryser värst är fötter, baksidan av överarmen och näsan...konstiga ställen? Jag vet!

Alla ljus i huset är tända, och nu skall jag lägga mig på spikmattan ett tag tillsammans med min heeeeta vetekudde!

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar