söndag 19 september 2010

valdag

men först vill jag berätta om vilken trevlig lördag jag hade igår. Den började med att jag mötte upp Linnéa för ett träningspass på gymmet. Därefter fikade vi på smörgås och the hemma hos henne. Det vart mathandling på algots innan vi for hem till mig och lagade till Lasagne.

Klockan 17.00 ramlade Åsa, Johanna och Frida in för mat, massa snask och vin framför ett Twilightmaraton, riktigt mysigt var det. Med tända ljus, massa skratt och ögongodis som heter duga!

Idag är det valdag, ska bli spännande att se hur svenska folket har röstat!
Jag har i alla fall bestämt mig, men för vad tänker jag inte tala om.

CIAO!

1 kommentar:

  1. tTrillade in hit via Happy Fan Girls blogg och vad glad jag blev av att du också är blivande förskollärare! =)

    SvaraRadera