fredag 24 september 2010

Pluggeliplugg borta på västkusten!

Igår tog jag tåget kust till kust och anlände strax före 20.00 till Göteborgs central. Maria stod där och väntade på mig och vi skyndade till bussen som skulle ta oss 5 mil utanför Göteborg och hem till Maria.
Idag har jag suttit i Marias soffa och skrivit skolarbete heeela dagen lång, med undantag för ett länge efterlängtat bad. Maria är på praktik idag och är borta mellan 9-20, så jag har haft ordentligt med tid på mig. Men ändå sitter jag här nu med en timma kvar tills hon kommer hem och är ändå inte färdig. Jag har i och för sig bara avslutningen kvar på fältuppgift 2. Tänkte att jag skulle försöka laga lite mat åt Maria tills när hon kommer hem. Skulle ha varit till affären också men jag har verkligen inte hunnit. Och nu är det mörkt ute och jag vet inte om jag hittar dit. Gash, det betyder att jag inte har varit utanför dörren idag :S Dåligt!

Imorgon ska vi i alla fall ut. Maria har klipptid klockan 10. Därefter blir det Stenungssunds centrum för shopping och lunch. Hem och byta om och sedan träna ett pass på friskis. Och tillsist en utekväll på Harrys :) Det gäller att passa på för på söndag åker jag hem igen.

Måndag har vi muntlig redovisning och på fredag har vi terminens första tenta. Som sagt pluggeliplugg!

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar