tisdag 3 november 2009

veckan

Måndag: Var i skolan, åkte hem och bäddade ner mig. Mådde sisådär. Åt kex&ost och myste med Hagge innan han åkte till jobbet. Hade svårt att somna. Vaknade vid ett på natten och hade årets värsta magvärk, var närapå att skrika av smärta. Och sedan helt plötsligt försvann det.

Tisdag: PluggaPluggaPlugga inför tentan på måndag. In till Mönsteråsbibliotek för att hämta skolboken dem fjärrlånat åt mig. Snabb storhandling, och sedan plugga igen. Kvällen avslutas med motionssim för mig och Johanna.

Onsdag: Plugg som vanligt. Möjligtvis studiebesök på Ljungnässkolan.

Torsdag: Miljödebatt i skolan, 9-12. Kommer att möta upp Einar kl. 8 för att gå igenom vårt material. Efter skolan träffar jag Hagge för att köpa en vinterjacka åt honom.

Fredag: Träffa projketgruppen kl. 9 vid skolbiblioteket. Skriva ihop vårt arbete.
Handla med Jonna inför farsdagsmiddagen.

Lördag: Box med Johanna kl. 9.30 sedan plugga hela dagen.

Söndag: Spinning inställd istället ordnar jag och Jonna farsdagsmiddag för Håkan.

Meny:

Förrätt: Räkcoctail
Varmrätt: Pastramilindad kykling, hemmagjord klyftpotatis och rosépepparsås.
Efterrätt: Italiens dessert.

Förövrigt panikplugga inför tentan nästkommande dag.

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar