tisdag 24 november 2009

Julbord

Exakt en månad till den efterlängtade aftonen, Julafton. Tänk att det är så mycket som skall hinnas med innan dess, jag tror jag gräver ner mig i en grop i marken.

Dagen har spenderats med datorn och olika tråkiga texter inför tentan imorgon. Har egentligen ingen aning om vad det är vi ska kunna imorgon så jag har bara läst igenom den obligatoriska litteraturen och antecknat lite. Känns väldigt oförberett och det luktar omtenta på långa vägar. Jippie, jag kommer alltså ha 3 tentor, kanske fler att ta igen i Januari :S

Men men, nu närmast, om 1 timma, ska jag och Hagge iväg till Kalmar på en dejt. Eftersom Hagge jobbar på julafton så bjuder företaget på julbord som lite plåster på såren. Mums!


Ska kika lite på mina anteckningar och sedan drar vi!

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar