onsdag 25 november 2009

Tentamen: flervetenskapligt perspektiv på hållbar utveckling. 10 hp

Yepp idag var det tenta, och såhär i efterhand har jag lite blandade känslor. Det kan antingen ha gått superbra eller superdåligt, det balanserar på en fin kant. Men det är med lättnad jag lämnar denna delkurs bakom mig. Efter tentan satte vi oss i min projketgrupp ner i ca 10 minuter och fixade till slutversionen på projketet. Nu är det bara den individuella delen som skall in.

Fick ju CSN och lön idag. Så har varit nere på stan i dag och fixa lite inför Thailandsresan, köpte Trevis (kapslar för att hålla ordning på magen), solskydd och en necessär.
Desstom köpte jag Hagges julklapp. Den kostade egentligen 1200 sek, men av någon anledning var killen i kassan söt och drog av 200. Så jag fick den för 1000 kr. Och jag är så nöjd för jag VET att Hagge kommer tycka om den.

Nu när jag kom hem har jag slagit in Hagges julklapp, skrivit julkort och lagat mat.
Mumsig mat idag, wok med falukorv (?) och currysås, och självklart LIIIS :D

Idag är den en vecka sedan jag tränade, och min förkylning har blivit bra så ikväll befinner jag mig på spinning, därefter solarium och tillsist bastun ^^


CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar