söndag 15 november 2009

Sandäj

Då har ännu en vecka gått och vi entrar vecka 47 utav årets 53 veckor.
Allt de som jag har längtat efter börjar nu verka skrämmande nära. New moon på bio med tjejerna på lördag den 21, tenta på hv-delen den 25. Första advent med julstök och julskyltning i Mönsterås. Sedan några dagar senare sitter vi på ett plan mot Thailand (det är detta som är skrämmande nära, flygresan.) och efter 2 hektiska veckor där ska vi hem. Få besök av mami, vinka av henne den 21 dec. och sedan kommer jag till Borlänge dagen efter, den 22 dec. Och sen är det jul och bara dagarna efter är det ÅRETS ROLIGASTE FEST (nyårsfesten som jag och Linnéa anordnar) och sen då... jo sen är året slut och vi börjar om från början!

Idag har jag i alla fall pysslat med lite skolsaker till den individuella delen av projektet. Och sedan ätit god mat till ett avsnitt av Men in trees (älska!) och efter det skjutsade Hagge mig till VP (=vattenpalatset) där jag svettades på ett grymt jobbigt spinningpass. Powerwalk till bussen. Väl i nabben köpte jag 3 L mjölk. Och när jag kommer hem hade Hagge redan köpt 3 L mjölk. dem på affären måste ju tro att vi badar i mjölk, haha. Hann pussa på Hagge i ca 5 min innan han skulle dra till jobbet (18-6). Julie kom förbi och fixade med sin powerpoint medans jag åt (fiskgratäng, mums). Slumrade på sängen med hon satt och trixade på datorn, så ringde Lillan (hagges mormor) och behövde hjälp, då hon råkat trycka på en knapp så hon bara fick fram 1,2,4. Och hon som skulle se på Bingolotto. Gick över till henne och bytte AVkanal.
Förhörde Julie på hennes engelska läxa när jag kom tillbaks och sedan fikade vi på glögg, lussebulle & pepparkaka. Pratade i telefon med mami och nu är klockan 21.42 och jag tänker sätta igång "Ladder 49" och försöka slumra till den. Skola imorgon, men sovmorgon för en gångsskull, vi börjar kl. 10!

Nighty Night!
CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar