fredag 30 oktober 2009

50 år

Jag har världens idé till pappas 50 årsdag. Jag vet att pappa inte trivs i stora sällskap pga sin hörsel, och att då hålla en fest i hans ära skulle bara vara elakt.

Därför hade jag och mamma en diskussion idag om vad vi istället kan göra, och jag kom på idén att istället för en stor 50 årsfest så kan dom till en början ha släktkalas för pappa och då ge honom vår present som skulle vara... En Kryssning.

Vi som åker på kryssning skulle då vara Pappa såklart tillsammans med mamma, jag, Hagge, Sanna och ev. Adam :) Ett litet sällskap på 6 personer, 3 hytter och en trevlig helg till havs tillsammans. Vi bjuder honom på kryssning och sedan middag ombord och sedan festar vi natten lång. Åker vi i April så har även Sanna hunnit fylla 18! Visst låter det Perfekt?

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar