fredag 29 oktober 2010

countdown

Här nedan kommer en liten nedräkning inför julafton! Så kan man hålla koll medans tiden sakta tickar sig närmare min favorit högtid.




type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" />


            
            
            
            

Imorgon är det dags för maskeraden som pojkarna har planerat inför i några veckor. Idag har dem varit och handlat snacks och ingredienser till välkomstdrinken. Det är kul å se att dem verkligen anstränger sig för att göra maskeradfesten lyckad. Så nu är dem förväntasfulla inför imorgon.

Jag då? Jag har varit och tränat och nu sitter jag här och försöker skriva ihop mitt tema projekt. Det går långsamt framåt. Det som sinkar mig är alla dess jäkla referenser hit och dit.
Ikväll ska jag även färga håret och avsluta min tradera aktion.

CIAO!

1 kommentar:

  1. vad ska du klä ut dig till?

    jag ska på maskerad ikväll, ska vara utklädd till ängel :P

    SvaraRadera