lördag 9 oktober 2010

Tredje gången gillt månne?

Idag har jag skrivit "det globala samhället"-tentan för tredje gången. Allt som allt har jag alltså lagt ner 15 timmar på den här förbaskade tentan. Får jag inte godkänt den här gången vet jag inte riktigt vad jag kommer att ta mig till. Förmodligen gråta hysteriskt av ilska & besvikelse, sedan kommer jag stryka kursen i rent vansinne och därefter gråta lite till då jag förstår att hela förra terminen var totalt meningslös och att jag nu kommer få läsa ytterligare en termin på lnu. Det krävs att jag skriver G på fyra av fem frågor. Jag svarade på fyra av fem frågor och tycker åtminstone att dem svaren förtjänar G!

Jag avslutade Kalmarvistelsen med gratis chilicheese så dagen känns inte helt värdelös. Nu sitter jag på bussen mot Mönsterås där jag ska lämna en bok på bibblan, och resten av lördagen spenderas med sambons släkt eftersom vi har en tvååring som skall firas :D

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar