fredag 15 oktober 2010

Kurr i magen

Sitter på blomstermålas hälsocentral, som är hundra gånger bättre än Kvarnsvedens vårdcental, här jobbar faktiskt kompetent personal! Jag är så nöjd med min nuvarande hälsocentral, dem har faktiskt tagit mina magbesvär på allvar. Jag har tagit en hel hög med prover, jag har varit på röntgen/ultraljud utav buken och snart väntar ett besök på mag & tarmavdelningen i Kalmar. Men eftersom jag nu hade provtagning 8.15 imorse så fick jag ju inleda fastan igår efter 20.00 vilket betyder ingen mat efter boxpasset igår och inte heller någon frukost imorse. Jag är rätt så hungrig nu!!

I eftermiddag jobbar jag 12.45-17.45 och sedan vankas filmmys med några av dem bästa! :) det är ju ändå helg, även om det blir massvis med plugg. Imorgon fm ska jag och min fina fina sambo in till Kalmar och hämta ett matsalsbord som jag har tingat. Bild kommer lite senare! Det är stort och robust i ek med sex stolar. En liten besticklåda finns också. Bordet & stolarna ska jag slipa och måla om så att det passar fint in i vårt nyrenoverade kök i vårat hus!!!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar