måndag 1 november 2010

sledgehammer

Idag klev jag och sambon upp 7.45 för att börja jobba lite smått i huset. Sambon och svärfar har varit duktiga och rivit ut hela köket. Det ser ganska så hemskt ut i huset för tillfället och man undrar lite vad man har gett sig in i. Men när allt kommer på plats så kommer det bli så bra så! Själv har jag hjälpt till med att slänga ut luckor och dylikt på släpkärran. Dessutom har jag rivit en massa tapeter i det som ska bli vårat sovrum. Jag var kvar i huset till 12tiden, sedan var jag tvungen att ge mig av hemåt för att fortsätta skriva på mitt temaprojekt som skall lämnas in och redovisas muntligt på onsdag. På fredag är det dags för sista tentan på matematikdelen och på måndag drar svenskadelen igång. Ingen vila, ingen ro.
Jag hann dock åka iväg och träna en sväng med Åsa på kvällningen. Imorgon åker jag in till skolan till niotiden och möter upp Josefin för en pluggdag på skolbiblioteket. Sedan har jag planerat in en fikadejt med mina gamla klasskompisar vid 13tiden.



avslutar med en bild på karlarna när dem arbetar i köket!

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar