onsdag 14 oktober 2009

Långhelg

Tentan idag gick fantastiskt bra. Haha, nejdå. Det vet jag faktiskt inte. Men jag gjorde den på 2 timmar och 40 minuter. Och nu känns det bara skönt att den är ur världen. Får väl gå tre ångestladdade veckor och vänta på min dom, godkänd eller icke! Hum, den som lever får se.

Nu är det bara den jädrans individuella skrivuppgiften om läraruppdraget kvar. Ska skriva på den imorgon, fredag fm, lördag fm och söndag. Måndag finjustering och tisdag skickar jag in den :S BLÄ!

Nu har jag självstudietid tors-fre, hade i tisdags också. Så bara vart i skolan mån & idag på fm.
Var och storhandlade idag i Mönsterås. Vart arg på Hagge som inte ville, så jag tog bussen i ren protest. Först in på bolaget (var förutseende och tog en fjällräven ryggsäcken som jag kunde ta spriten i) och sedan in på Ica Algots. Shoppade 2 tunga kassar med mat. Skitjobbigt att släpa dem från Algots till bussen och sedan från hållplatsen i Nabben hem till Smitte :S uhu. Men bara för att jag var arg och gett mig fan på att jag skulle klara de, så klarade jag det. Så nu är kylen full av smarrig mat inför min tjejkväll med Mönsteråstjejerna på fredag. Vi har knytkalas och jag ska bjuda på kycklig/tomatpaj & risottokaka ^^ Sanna bjuder på efterrätt!

Nehej. väldigt trött. ska sova. nu.

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar