tisdag 13 oktober 2009

hemtentamen

Imorgon kl 13-16 har jag hemtentamen i Ansvar & Sekretess. Ska bli spännande, min första tenta. Vi har haft små examinationsuppgifter under terminens gång. Men imorgon har vi tentamen och tisdag nästa vecka har vi en stor inlämningsuppgift på hela delkurs1.

Snart är terminen slut och det känns som om vi nyss började. Gud vart tar tiden vägen.

Det är inte länge kvar tills vi åker till Thailand, under min vistelse i Thailand har vi 2 examinationer och en observationsdag. Jag ska prata med kursansvariga och fråga vad för slags examinationer det är. Om jag kan få göra dem tidigare eller senare. Om det är skriftliga examinationer så är det lugnt. Då kan jag skriva dem innan och skicka in dem. Observationsdagen borde jag, om jag fattat de rätt, kunna göra när som helst. Typ på en självstudiedag.

Snart är det DH hehe, ska göra mig en macka och varma koppen till de :)

CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar