fredag 9 oktober 2009

vi lever för att se morgondagens gryning

Idag är det fredag och fredagar är härliga dagar. Var i skolan mellan 8-12, åkte sedan bil med Linnéa till Mönsterås. I Mönsterås handlade jag lite på Ica och tog sedan ut pengar åt syster.

Mannen är påväg till Kalmar för att kolla på en ny bil. En Metallicblå Peugot, och jag som alltid sagt att min drömbil är en roströd Peugot :D

I alla fall, när Sanna kommer hem från APU:n så ska hon dammsuga och sedan när hon hoppat in i duschen skall jag svabba av golven. Därefter blir det en promenix med Ronja förhoppningsvis (Mannens mormors hund).

Och efter det skall vi laga mat, som blir lasagne. Sanna och Hagge får hälpa till.
Sen till sist så myser vi ner oss i soffan och har fredagsmyyyyys! Jag har köpt läsk och godis ^^

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar