måndag 26 oktober 2009

24 timmar

Ibland hinner man en massa på dygnets timmar, och ibland ingenting.
Idag har jag varit i skolan mellan 8-14.15 åkte sedan hem och mötte Hagge i Mönsterås för storhandling. Hem och lagade iordning hemmagjorda köttbullar & potatismos. Vi kikade på "The Hangover" och var otroooligt mätta. Sedan lade vi oss i sängen, Hagge kika på tv och jag fixade lite skolsaker :) Nu borde jag ta en snabbis till affären och hämta cykeln. hum... inte sugen.

Har kommit på att jag borde gå till doktorn och kolla upp... mej!
Men eftersom jag inte har råd tänkte jag skriva upp mina "symptom" och se ifall någon kan veta vad det är??

1. Jag är konstant kissnödig. Minst 1 gång i timman måste jag kissa. Och det kan vara ganska störande när man sitter på buss, föreläsning osv. Har till och med gått så långt att min studiegrupp säger att dem ska gå och "Jonna" när dem går på toa.

2. Jag är trött hela tiden. Hur mycket jag än sover. Jag kan somna på bussen, föreläsningar, soffan, sittandes, liggandes, ståendes...

3. Har haft mycket ont i huvudet på senaste tiden.

Måste påpeka att jag har P-stav, gjort grav.test & klamydiatest på u.mott båda var negativa.
Funderar om det kan vara vitaminbrist, järnbrist??

Någon som vet? :)

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar