onsdag 21 oktober 2009

Say what?

Som jag har kämpat. I dagar har jag setat och stirrat på datorskärmen utan att något har hänt. Tillslut gav jag upp, fällde en tår och gick och gjorde något annat. I onsdags blev jag arg, jag raderade de lilla jag fått till, somnade, vaknade och fick panik.
Lyckligtvis fick jag till de igår, och hann lämna in arbetet i tid. So what om det inte är tillräckligt bra, vad gör de om jag får komplettera. Jag hann i alla fall!

Idag har jag tagit det så lugnt man kan. Var barnvakt åt Ella i förmiddags, myste sedan till en film, jag och hagge bakade hemgjord pizza och sedan hade jag lite minispa med Sanna framför SATC.

Har börjat längta till Thailand också, 6 veckor kvar tills vi åker. Jag har lite svårt att fatta att jag ska till Thailand. Å ena sidan är det underbart, Å andra så tycker jag inte om att flyga. Men jag har fått lugnande ord som "är man väl i luften så märks det inte" & "De där stora planen är inte lika läskiga som de små".

Nu svamlar jag bara. Hum, väntar på att Grey's Anatomy ska börja.

Baibai
CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar