måndag 31 augusti 2009

första skoldagen

oj så mycket tankar och frågor som surrar runt i huvudet och slåss för att få uppmärksamhet.
Var inte beredd på en heldag, så när dagsaktiviteterna var slut så åkte jag hem. Var inte klädd för lekarna som skulle vara senare på kvällen. Var för tunt klädd.
Men imorgon är jag förberedd, har packat ryggsäcken som vi fick. tjocka kläder, skolböcker & vin ^^ haha, ska vara trubadurkväll på lindö på kvällen och bor man som jag och Natta så kan man inte bara åka hem hur som helst bara för att byta om, eller hämta dricka/lämna skolböcker så man får ta med sig alltsammans på en gång :P

allt känns läskigt och virrigt nu, jag hoppas jag har valt rätt, det är ju så nytt.

Men de flesta frågetecken kommer att rätas ut de närmsta dagarna och sen är de väl bara att vänja sig vid att vara en högskolestudent.

Min högskoleförening är KAROLIN vi utmärker oss med gult och vårt djur är en kamel :)

nehej, bussen går mot kalmar 07.33 och sedan hem igen 22.25

CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar