lördag 29 augusti 2009

drinkz

hey hey hey, här sitter jag och bloggar vid min helt egna dator! (bilder kommer sen.)

Gårdagen var en tiopoängare. Jag mötte upp Marita på jobbet kl. 12 och sedan gjorde vi stan några timmar, kikade i butiker och åt världens godaste bakpotatisar.
Tog bussen ut till Elgiganten, Marita köpte en strumpa till sin nya mobil och jag hämtade ut datorn. 16.09 tog vi bussen direkt från Ikea till Timmernabben, åh vad jag älskar direktbussar <3

hemma lagade vi sloppy joes och åt dessa godingar framför Ice Age 1.
Sedan vart de drinkar:
1, malibu coke
2, banana skidz
3, frozen strawberry daquiri
4, kaffeshot á galliano
5, screaming orgasm

mycket goda alla 5, enkla att göra och snygga! Vi borde bli bartenders.
Dirty Dancing 1 och 2 gick på i bakrunden. Skratt i massor och bara en härlig dag.

Imorgon är sista arbetsdagen på goexcellent, skall baka kladdkaka toppad med grädde & jordgubbar att ta med och bjuda på, enklast så :)

Börjar skolan på måndag, pirrigt!


Hanna, tack för kommentaren. Och jag håller med Våtmarker är super äcklig, men man kan inte sluta läsa.

Nu ska jag fortsätta leka med min dator och kika lite på HP6 :p

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar