torsdag 27 augusti 2009

Thailand

Börjar längta till utlandsresan som är inbokad 2-17 december, men Hagge och hela hans släkt.
Den första veckan är vi i Thailand Krabi, Aonang och sedan åker vi vidare till Thailand, Koh Lanta.
Utflykter och saker som vi pratat om att hitta på är, kanotpaddling rätt in i djungeln, elefantridning (mycket viktigt för mig och J), snorkling och en resa till phi phi island :)

Resan skall betalas senast i Oktober, men jag får pengar i September som jag skall lägga undan till detta äventyr. Kommer bli de roligaste jag gjort på länge kan jag tro.

Såg lite Parisbilder nyss och fick verkligen "Sakna-och-älska-Paris" känsla.
Det är något speciellt med Paris. Dit ska jag verkligen åka igen.

Ett annat resmål som jag måste åka till är Grekland, en ö som jag speciellt har riktat in mig på är Santorini. Skulle vara en perfekt resa att ha som smekmånad :P

Och så självklart Afrika, tänk att åka till Kenya och åka ut på riktigt Safari, skulle vara en som en dröm för mig.

Och sist men inte minst London med min Lillasyster när hon tar studenten om 2 år!
de kommer bli helt awsome.

Nä, nu ska jag fixa mig något att äta.
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar