fredag 21 augusti 2009

Dripp Dropp Dripp Dropp

Jobb 13.15-21.00 med min onda arm som följeslagare.
yes, den gör fortfarande ont, eller ska jag kanske säga att det gör mer ont i dag eftersom bedövningen släppte någon gång i natt, vaknade av att de gjorde himla ont i armen i alla fall.

Tog bussen hem i spöregn, efter en cykeltur på max 3 minuter (hem från busshållsplatsen, yes folks, jag bor ute på landet) var jag bokstavligt talat blöt in på bara skinnet och de droppade om mig där jag stod i hallen och försökte kränga av mig alla kläder.
De blev en liten dust med handduken också.

Nu är klockan 23.25 och jag är precis klar med matlådan, en GI vänlig sådan om jag får tillägga.
Idag åt jag sallad till lunch, inge pasta eller qiunoa eller vad de nu kan tänkas vara i sallader.
Och min matlåda imorgon är Torskbiffar m. morotssås och istället för potatis har jag kokt broccoli och morot.

Nej, nu är de hög tid att lägga sig, om man tänker sig att jag ska med bussen 7.55 imorgon bitti.

Nighty Night.

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar