torsdag 27 augusti 2009

the rivers of babylon.

Ja, mina pengar rinner iväg.

Den är den 27 augusti idag och jag har redan lyckas spendera hela min lön + 8000 extra. Idag ska jag in till kalmar och lägga pengar på mina nya bågar, välbehövligt ja, dyrt ja. Men jag får i alla fall 30% rabatt på bågarna. På fredag ska jag hämta hem min bäbis, yes, jag har köpt en bärbar dator. En alldeles egen. En acer, som var perfekt för skola & surf.

Den ska vara helt klar för användning, allt installerat, microsoft, virusprogram allt. Dessutom har jag 365 dagar på mig att förstöra den bäst jag vill, och sedan lämna in den och Elgiganten fixar den tillbaks till ursprungsskick.

Fick min bok igår, Våtmarker av Charlotte Roche. Läs den, fascineras eller äcklas :)

Idag är jag ledig, första gången på länge länge. Jobbar sista dagen på Söndag, och som denna oerhört vänliga själ som jag är, så tänkte jag bjuda mina underbara, snart fd kollegor på cupcakes!

Hopp in i duschen och in till Kalmar!
CIAO!

1 kommentar:

  1. AAAHA JAG HAR LÄST VÅTMARKER. så. jävla. äcklig. men man kan inte sluta läsa!

    SvaraRadera