fredag 4 september 2009

1 skolveckan

jag har inte glömt att blogga, jag har helt enkelt inte haft tid.
Har snart, om en föreläsning á 2 timmar, överlevt min första skolvecka nätt å jämt.
i tisdags delades vi upp i en klass, min klass heter E. Och i varje klass är de flera små studiegrupper. Min studiegrupp heter E2. Jag gillar min klass, och älskar min grupp.
I vår grupp är vi 3 tjejer och 5 killar. En utav tjejjerna Linnea klickade direkt.
Igår var de Disney Sittning, jag och Linnea åkte dit, men åkte ganska snabbt hem igen. Vi satte oss istället hemma hos henne, drack lite, pratade och lyssnade på musik. Riktigt trevligt vare.

i Onsdags var jag och Natta på Gardenpartyt, FYTUSAN vad roligt de va. Vi dansade på borden, vi skrålade, skrek och sjöng. Och allt var bara jättehärligt =)

Fixa lite käk innan bussen går in till stan.

puss o hej
CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar