torsdag 30 december 2010

Seven out of ten

Nu har jag varit i Borlänge i sju dagar, alltså en hel vecka. Man kan tycka att en vecka låter som en lång tid, men när man befinner sig mitt i veckan så går den hiskeligt snabbt förbi. Julen är över och snart likaså nyår. Lite vemodigt är det ändå att ett helt år har gått utan att någonting har hänt. Fast det är ju inte heller helt sant. Vi är ju hela 3 par utav mina vänner som har blivit husägare, däribland jag och min sambo. Min äldsta vän Sandra blev mamma åt en underbar liten flicka vid namn Leah för lite drygt en vecka sedan och jag har hunnit avverka ännu ett år av lärarprogrammet. Nu återstår två år.

Igår var jag och Maria och åkte längdskidor i Bergebo. Det var härligt. I uppförsbackarna var det svettigt och kämpigt och nerför backarna susade vi med skräckblandad förtjusning. Självklart klarade vi av några vurpor var, men det var väldigt väldigt roligt.

Idag är det också exakt tre veckor innan jag, älskling, Åsa och Martin far till Thailand <3

Tre dagar kvar!
CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar