söndag 26 december 2010

Ritsch ratsch filibom bom bom...

Hej och hå, här händer det inte mycket. Allting har fått stå åt sidan den senaste tiden då skolan och sedan också julen har tagit all min uppmärksamhet. Jag börjar med att upplysa er om att jag för tillfället befinner mig i Borlänge. Jag anlände i onsdags efter en tågtur på 10 timmar och som inkluderade 4 tåg (Kalmar-Alvesta-Norrköping-Sala). Jag har haft en underbar jul med MIN släkt. Igår på julafton var vi hos min faster nere vid Tångring och idag firade vi hemma hos mamma och pappa på Holländargatan med mammas sida av släkten. Många fina klappar har jag fått lila/turkos adidaströja, fårskinnstofflor, värmefilt, böcker, biobiljtetter, mortel, presentkort & pengar för att nämna något! Ätit god mat har jag också gjort, Janssons frestelse, mmmmh! Några julmust och lite godis har också slunkit ner, men tycker ändå att jag har behärskat mig bra.

En annan rolig sak är att jag blev godkänd på hemtentan och fick positiv respons.

Nu har jag en vecka att avverka här i Borlänge innan det är dags att återvända till verkligheten och hemma. Gruvar mig redan inför tågresan hem.

Men imorgon ska jag träffa Tommy över en kopp kaffe och snacka lite skit ^^

Ha de gutt,
CIAO!

2 kommentarer:

  1. Saknar dig vännen! Vill att du kommer hem!;) Roligt att du blev godkänd på tentan.=)GRATTIS

    SvaraRadera
  2. Saknar dig också, känns som om det var år sedan vi sågs! Du och Åsa får ha det superkul på nyår så ses vi snart därefter! PUSS

    SvaraRadera