lördag 11 december 2010

Day 01 – Introduce yourself

Jag anser att jag är en ordinär person som gör och beter mig precis så som ordinära personer förväntas göra (:

Mitt fullständiga namn är Jonna Elina Hennerfors. Jag är ett sommarbarn och fyller alltså 22 år 1 juli 2011. Jag läser till förskolelärare och är på sluttampen av min tredje termin på Linnéuniversitetet Kalmar. Jag är intresserad av böcker, resor, mat, hälsa och träning.

Jag är född och uppvuxen i en stad som heter Borlänge och som ligger uppe i Dalarna. Där bodde jag tills jag tagit studenten. Därefter flyttade jag till en litet, litet samhälle vid namn Timmernabben nere vid smålandskusten. Anledningen till att jag flyttade heter Martin och är min fina, underbara och genom goa sambo.

Vi två och våran katt ska i början av 2011 flytta till hus, detta håller vi för tillfället på att renovera.

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar