fredag 10 december 2010

Lucia

Åh vad jag längtar till måndag. Då är tentan inlämnad, det är Lucia, vi är lediga. Jag har planerat att kliva upp tidigt och äta tomtegröt med socker, kanel och clementin framför Lucia (07.00 på svt2). Sedan hade jag tänkt julstäda här i lägenheten, eventuellt ställa fram lite tomtar och annat julpynt. På kvällen kommer Åsa och Martin hit, vi ska köpa hem kinamat och planera lite inför Thailand. Boka långtidsparkering, bestämma vilken tid vi ska åka härifrån till arlanda, fickpengar, taxfree osv.

Åh åh åh, en sådan underbar dag.

Nästa måndag blir också helt underbar. Då har jag ju en hel spadag inbokad. Jag kommer bland annat att få ansiktsbehandling med apparatur (en maskin med ström som ger positiva effekter i ansiktet), frans & brynfärg, manikyr, pedikyr, make up, vaxning och massage :) åh.

Och sedan är det endast två dagar innan jag sätter mig på tåget till underbara, vackara dalarna.

Nu ska jag skriva färdigt tredje temat och försöka mig på att skriva inledningen.
CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar