söndag 26 december 2010

dagens teknik

En endaste liten sak glömde jag hemma i år och det var dosan till internetbanken. Men det löste sig så fint ändå, sambon fick sitta hemma och knappa på dosan medans jag knappade på datorn. Tänk att man kan göra så med femtio mil emellan, dagens teknik är faktiskt rätt så frän. Nu är mina räkningar och våra gemensamma räkningar och hyra betald. Dessutom kunde jag plocka undan lite fickpengar till thailand. Några korvören har jag kvar på kontot, så jag tänkte försöka mig på att åka ner till kupolen någon dag för att hitta mig något att ta på mig till nyår.

Annars har jag inte gjort någonting alls i dag känns det som. Jag tog mig själv i kragen och hoppade upp på mamma och pappas gamla träningscykel och körde ett spinningpass á 45 minuter och avslutade med lite armhävningar, situps och rygglyft. Svettigt och bra var det. Så nu är det dags att träna bort julkilona inför Thailand som bara är 24 dagar bort!

På onsdag ska jag hälsa på hemma hos Sandra och Andreas för att få gosa lite med deras under Leah som föddes i tisdags och lämna över lite klappar & paket!

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar